27 Kasım 2013 Çarşamba

KAYIP


Normal şartlarda televizyonla pek aram yoktur. Yağız'ı kucağıma alınca her ne kadar gezmeye dolaşmaya
çıksak ta, evde daha fazla vakit geçirir oldum. Zamanla da televizyonda bazı dizileri seyretmeye başladım. Bunlardan biri "Kayıp". Nefessiz izliyorum desem! Yabancı dizilerdeki hava ve kurgu var. Bir de anne karakteri mükemmel. Nasıl bir duygudur o. Dolunay Soysert zaten mükemmel bir oyuncu. İnsana izlettirmiyor yaşatıyor resmen. Dizideki tüm karakterler ve oyuncular bence mükemmel. Uzun süredir ilk defa bir diziyi, hele ki böylr dizinin derya olduğu bir dönemde, bu kadar etkilenerek izliyorum. Pazartesi gününü heyecanla bekliyorum. Herkesin emeğine sağlık.


2 yorum:

  1. Nihayet blog dünyasında bu diziyi izleyen birini buldum:))
    Kaçırmadan takip ettiğim tek dizi...
    9 ve 10. bölümlerde biraz aksaklıklar oldu dizide ama geneli itibariyle çok iyi...
    Oyunculuklar, müzikler, konu...
    A bu arada, bugün pazartesi;)

    YanıtlaSil
  2. Evet kesinlikle mükemmel bir dizi. Sanırım yabancı bir diziden alıntı. Tam olarak araştıramadım. Bir yerde okumuştum. Ama çok heyecanlı :)

    YanıtlaSil

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template