30 Kasım 2013 Cumartesi

Özlemime Gem Vuramıyorum Gümüşüm


Seni çok özlüyorum Gümüşüm, ev arkadaşım, dostum, dert ortağım...

Fotoğraf çekileceğini anladığında poz vermeni 


 Bulduğun her battaniyeye yatmanı 



 Buralar benim tavrını


O sert bakışlarını


Asil duruşunu


 Oyun oynadıktan sonra yorulup, oyuncağının nerede olduğunun farkında bile olmayışını


 Güzel yeşil gözlerini


 Sokakta bulduğumuz Beter'i kıskanmayışını ama Beter'in yaptıklarını yapmaya çalışmanı


 Yılmaz'a olan aşkını


 Ender'e olan hayranlığını


 Yaramazlık yaptıktan sonra saklanışını


 "Al" demeden almayışını


 Bulduğun her kutuya girişini


 İlgi arsızlığını, illaki benimle oynayın tavrını


 Garip uyuma şekillerini


 Yavrularını Beter'den kıskanmayışını


 Hepsine annelik yapışını


 Merhametini


 Kalorifer yatağını paylaşamamanı


 Dayıyla iletişimini


 Ailemizi

ÇOK ÖZLEDİM.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template