21 Eylül 2021 Salı

BİT ARTIK, YETER...


Yakın bir arkadaşımı corono virüsten dolayı kaybettim. 

Çok üzgünüm. 

Doğayı katlettik el birliğiyle. Doğa da bizden böyle intikam alıyor. 

Şahsım adına ben doğayı çok severim ve oldukça korumaya çalışırım. Çocuklarıma öğrettim, öğretmeye devam ediyorum. 



Gelelim asıl yazmak istediğim ve içimi dökmek istediğim konuya: AŞI

İster korkun, ister inanın ister inanmayın, AŞINIZI OLUN. Her şeyden önce çocukların eğitim ve gelecek hakkını elinden alıyoruz. Ben iki aşımı da oldum. Yan etkiyi bırakın aşı yeri dahi acımadı. Öncelikle sağlığınızı koruyun, bağışıklık sisteminizi güçlendirin, sigarayı bırakın, spor yapın. Bakın bakalım aşı size ne yapıyor. Arkadaşım öldü benim. Aşı olmuş olsaydı hafif atlatacaktı. 

Her gün en az 250 kişi ölüyor. Haftalardır. her gün 20 bin üzerinde YENİ VAKA var. Okullar açılalı 3 hafta oldu, en son 200 den fazla sınıf karantinadaydı. Hala bir grup insan toplanıp MASKESİZ bir şekilde aşı karşıtı eylem yapabiliyor. Sokakta maskesiz gezen vatandaşa ceza kesiliyor ama. İnsan hakları deyip duruluyor. Peki bu pandemi de aşısını olup bütün kurallara uyup, maddi ve manevi zararın dibini yaşamış ve pandeminin biteceği günü bekleyen bilinçli insanların HİÇ HAKKI YOK MU??? Ya 1,5 yıldır eğitim göremeyen çocuklarımızın hakları??? 

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template