11 Mayıs 2014 Pazar

ANNELİK, Sözün bittiği yer...

Annelik yeryüzündeki en kutsal duygu bence. Bilmeyenler için tekrar edeyim, 10 aylık bir anneyim.Ve Rabbime her gün şükrediyorum. Bana bu güzel emaneti verdiği için. Annelik duygusunu bana yaşattığı için. 
Bir anne evladı uyuyunca uyansın çok özledim diye bekler mi dostlar? Ben bekliyorum. Uyanana kadar kaç kere odasına gidiyorum acaba ? Kaldı ki Yağız gündüz uykusunu sevmeyen bir çocuk. Daha yeni yeni 1 saat uyuyor.

Anne olduğumdan itibaren uyumak isteyip uyumamayı, kendime göre değil yavruma göre hareket etmeyi, topuksuz ayakkabıyla gezmeyi, rahat giyinmeyi, zararlı zararsız ayırmayı, ne kadar güçlü olduğumu (yeri geldiğine bebek arabasını taşıdığım yerleri görmeniz lazım. Zamane Zeynasıyım :) ), ne kadar dayanıklı olduğumu, içimde ne kadarda çok sevgi barındırdığımı,... öğrendim. 

Hamilelik döneminde 54 kg'dan 94 kg'a çıktım. Bana hangi cesur yürek yaptırabilir bunu. O kadar çok sağlık sorunu yaşadım. Ama anne oluyordum. Annelik demek fedakarlık demek.
Geçen sene anneler gününde hamileydim. Kendimce çok duygusal anlar yaşadım. Ama şimdi anlıyorum ki aslında o duygular bir hiçmiş. Asıl anneliği insan evladını kucağına alınca anlıyormuş. Bunu tarif etmek mümkün değil. Sonsuz...

Doğumdan sonra Yağız yanıma gelince ağladım. Nedenini bilmiyorum. O kadar farklı duygulardı ki yaşadıklarım. İlk aklıma gelen, AŞK. Eşime aşığım, ikinci adamımda bu minik kurbağa. 
Ben anneliği güzel yaşayanlardanım. "Eyvah çocuğum var, hiçbir şey yapamayacağım" diyen o annelerden değilim. Oğlumu hayatıma dahil ediyorum, ben nereye o oraya, pazara, markete, alışverişe, spora, konsere, gezmeye, kitapçıya, seyehate,...kısacası her yere oğlumla gidiyorum. (Oğlumla günlük yaşantımızı instagram hesabımdan ve oğlumun günlük fotoğraf blogundan paylaşıyorum. Takip edebilirsiniz.)

Şükürler olsun Rabbim bana bu duyguyu yaşattı. Dua ediyorum oğlumu her öpüşümde, bekleyen, isteyen herkese ver yarabbim diyorum. Allah kimseyi bu duygudan mahrum bırakmasın. 

Annelik, gerçekten sözün bittiği yerde başlıyor...
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template