7 Nisan 2014 Pazartesi

Ayraçlarım :)


Kitap okumayı çok seven biri olarak tabi ki kitap ayraçlarını da çok seviyorum. Her kitap alışımda bir ayraç ta satın alırım. Ya da Ceylan'a gider hem kitaplara bakarım hem Yağız'ın o ortama alışmasını sağlarım, sonunda da bir kahve içer kitap ayracı alır çıkarım. (Alacak kitabım varsa alırım elbette.)

 Kitap okurken sayfayı kıvıran ya da kitabı ikiye ayırıp ters koyan kişilere karşı bir soğukluk-empati besliyorum. Yapmayın, şöyle davranmayın kitaplara, sinir oluyorum size. Kitaplarında saygı duyulmaya hakkı var. Sinir etmeyin beni yavvv...

 Ben kitapların ruhu olduğuna inanırım. Hepsinin farklı bir hikayesi var sonuçta. Elbette yazarından kaynaklı. Ama okuyan kişide hikayeye hikaye katar. Okurken ruhumuzu katıyoruz, öyle değil mi?
 Kitaplara değer verdiğim için, onları okurken sayfalarına zarar gelsin istemem. Hepsi için ayrı ayrı özenle ayraç seçerim.  Yazarlar için ne kadar kötü aslında. Günlerini, aylarını hatta yıllarını veriyorlar, kitaplarını okuyan kişi okuyor ama kitaba hiç değer vermeden okuyor. Çok acı bence :(

 Mutlaka kitap okuyun ama onların ruhu olduğuna inanın ve her sayfasına değer verin lütfen. Ben çok üzülüyorum. Kitap ayraçlarımdan en sevdiklerimi sizlerle paylaşıyorum. Bu ayraçlarımı çok seviyorum. Aslında hepsinin ait olduğu birer kitap var.  Önümüzdeki günlerde sizlerle kitaplığımı tanıştırmak isterim :)




Ayrıca keçeden kitap ayraçları yapıyorum ve satışa sunuyorum.  İlgilenenler instagram hesabımdan veya facebook hesabımdan takip edip inceleyebilir. Sürekli yeni ürünler ekliyorum. Bloga o kadar çabuk ekleyemiyorum. Diğer hesaplar daha kolay geliyor. Bu aralar çok tembelim :(





5 yorum:

  1. Merhaba Gülev.
    Bende kitapların bir ruhu olduğuna inananlardanım. Hatta ne zaman okunacağına da kitabın kendi karar veriyor bence.
    Ayraçlarına bayıldım. El emeği olanlarda bir harika.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  2. Çok doğru söylüyorsun Gülşah. Bence de okunma zamanları da var. Çok teşekkür ederim bu arada. El emeği olanlar şimdilik kolay ve basit şeyler. Hem elimdekileri değerlendiriyorum. Hemde evde boş durmayı sevmiyorum. Çalışmamak zor oluyor :) İyi haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir evde olmayı değerlendirmen.
      Zamanında çalışan ama şuan ev hanımı :) olan biri olarak çok iyi bilirim bu durumu.

      Sil
    2. Evet bende doğumdan sonra işi bıraktım. Yağızımla mesaideyim artık:) Ama çalışmaya alışık birisine zor geliyor. Ki Yağızla günüm o kadar yoğun geçiyor. Buna rağmen Yağızı uyuttuktan sonra takılarım, yünlerim, keçelerim,... uğraşıyorum işte.

      Sil
    3. Bizde öyle :) Talı bıdıklardan kalan zamanlarda bende kitabımı okuyorum yada film seyrediyorum.

      Sil

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template