27 Ekim 2014 Pazartesi

Çemberimde Gül Oya

Daha önce "Yüzümü Güldüren Diziler"  bir yazı yazmıştım. Orada unuttuğum ve benim için çok değerli olan bir diziyi paylaşmak istedim. Aslında çok değerli bir arkadaşım hatırlattı. Arife Abla dedi ki "Çemberimde Gül Oya"yı unutmuşsun :)


Hayatımda beni en çok etkileyen dizilerden biri. Sıcak, samimi, içten, insanın içini ısıtan aynı zamanda yürekten yaralayan.


O kadar çok ağladım ki izlerken. O yıllarda yaşanan siyasi olaylara mı üzülsem, acıklı aşk hikayelerine mi, töreye mi, gurbette yaşayan insanların başına gelenler mi yoksa veremden ölen aşkının arkasından akıbeti belli olmayan kadına mı?


İnsanın ömründen ömür aldı "Çemberimde Gül Oya"


O kadar ki dizi bittikten belli bir süre sonra ben hala daha oyuncuları kendi isimleriyle değil karakter isimleriyle anıyordum :)


Diziler hep böyle kaliteli, öğretici ve samimi olmalı. Yıllar geçse de anmalıyız...








4 yorum:

  1. Gülevcim, bu diziyi izlemedim ama bu sene güzel bir dizi arayışında olduğumu söylemeliyim. Yalan Dünya favorim, ama bir tane de oturakli (!) , daha derin konusu olan (ama acikli olmayan) bir dizi arıyorum :) Türk tvlerinden uzağım anca internetten izliyorum, o yüzden tavsiyeye ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  2. Çemberimde Gül Oyayı tavsiye ederim. Yer yer insan çok üzülüyor ama yaşanmış hikayeler bunlar. Yalan Dünya benimde favorim. Onuda unuttum bak :) Aramızda Kalsın, Seksenler ya da 1 Kadın 1 Erkek 2 Çocuk tavsiye ederim İpekçim.

    YanıtlaSil
  3. Gözlerimden yas eksik olmadan izlemistim,üniversite ogrencisiydim ne cok sey katmisti bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de öyleydim. Çook etkisinde kaldığım bir dizi. Hala daha internetten izliyorum :)

      Sil

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template