28 Mart 2014 Cuma

Gün 48 Saat Olmalı :)

Ne kadar çok aralıklar yazdığımın farkındayım. Ama şuan hiçbir şeye yetemiyorum. Tek yaptığım oğlumla bol bol gezip tozup eğlenmek, fotoğrafçılık kursuna gitmek, gezerken fotoğraf çekme denemeleri yapmak ve takı yapmak. Bunun dışında yapmak istediğim çok şey var ama vakit bulamıyorum. Saatler pazartesi günü ileri alınacak ve dolayısıyla günler uzayacak ya belki o zaman bulurum :) 
Bu arada laf arasında söyledim ama açıklayayım. BOFSAD'IN fotoğrafçılık kursuna başladım. Makinamla fotoğraf çekiyordum hep ama çekemediğimi öğrendim. Meğerse ne kadar çok şey varmış öğrenecek. Çektiklerimi paylaşacağım sizinle pek yakında :)
 Ayrıca yaptığım takılara şimdilik facebook adresinden ve instagram hesabından ulaşabilirsiniz. Ayrıca fırsat bulduğum ilk anda bir takının yapılışını paylaşacağım. Allahım gün 48 saat olmalıııı :) :) :) 




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template