12 Aralık 2013 Perşembe

Ah O Eski Yılbaşı Kartpostalları

Ah o eski günler diyecek kadar yaşım ilerledi galiba :) Yılbaşı gelse de uzaktaki yakınlarıma, mektup arkadaşlarıma kartpostal atayım diye o kadar heyecanlanırdım ki! Kudret Kırtasiye'ye gider özenle kartpostal seçerdim. Fazladan da beğendiklerimi alır kartpostal koleksiyonuma koyardım. Gerçekten ya benim küçükken kartpostal koleksiyonum vardı. Ne oldu acaba? İlkokuldayken çok koleksiyon yapardım ben, kartpostal, peçete, kapak, taso,.... ne bulursam :) Neyse konudan sapmayım. Kartların arkası özenle yazılır pulları yapıştırılır ve postalanır. İşlem tamam :) Hatırlayan var mı o güzel kartpostalları? Bir kaç tanesini paylaşmak istiyorum sizlerle:









 Böyle simliler vardı. Bayılırdım onlara. Çok lükstü o zamanlar.






2 yorum:

  1. insan çok özlüyor gercekten eski günleri, hatta bayramları vs... kartlar ayrı birşey zaten bambaşkaydı değilmi hevesle tek tek seçilir yakın akraba eş dost gönderilir onlardan beklenir heyecanla açılırdı süslü püslü zarflar...

    evet eskileri özlediğimize göre yaş aldık galiba biraz :)))

    YanıtlaSil

 

Gülev'in Gözünden Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template